Comics in non-comics
The art of not being bored We talked about comics as a tool to raise awareness, create new contacts, find new customers and commun...
Keep on...The art of not being bored We talked about comics as a tool to raise awareness, create new contacts, find new customers and commun...
Keep on...Storytelling. There buzz word marketing of the second decade. What is this blessed storytelling? And why is it so important?
Keep on...Having your own character who represents the brand is a powerful and versatile tool to communicate, especially towards the youngest.
Keep on...The goal of every company is to sell more . To do this, it is important to create awareness around your product or service , but ab...
Keep on...C4B aiuta le aziende a comunicare in modo più chiaro, memorabile e persuasivo sia ai propri dipendenti - migliorando il clima e l’engagement - che al mercato, generando awareness sui prodotti e servizi offerti e facilitando l’acquisizione di nuovi clienti.
Ecco perché, noi de ilmiofumetto.it, abbiamo inventato un toolkit innovativo e versatile che permetterà alla tua azienda, grande o piccola che sia, di essere protagonista nel mondo della comunicazione digitale. Che si tratti comunicazione verso i tuoi clienti o all’interno della tua organizzazione, i fumetti, fidati, sono lo strumento perfetto.
Leggi di più